Wednesday, June 19, 2013

Rare Breed

Koi  : Hye awak, kenapa lari-lari? Saya nak cakap je pun.

Aok : Semak la..kau nak apa?

Koi  : Hurmm...saya nak kawan je pun, tak boleh?

Aok : Kawan? Kawan je la..tapi kenapa kau nak kawan dengan aku?

Koi  : Saja...Sebab saya suka awak?

Aok : Suka? Semua orang pun suka aku, dia suka aku, dia suka aku haa..

Koi  : Hurm...awak, nak nombor boleh?

Aok : Nak buat apa nombor aku? Kau ada pen?

Koi  : Takde laa...Jap nak cari..

Aok : Dah-dah, tak payah, ni ada marker

*sambil tercari-cari kertas dalam beg galas, dan akhirnya jumpa tiket wayang dalam purse. Dia mula tulis sesuatu pada tiket tu.

Aok : Nah!

Koi  : Terima Kasih awak...Eh, awk tulis apa ni?

Aok : Tu sign aku...simpan elok-elok

Koi  : errkkk...*facepalm! 


p/s : Species ni masih wujud lagi kat bumi, percaya la, aku dah jumpa satu...EXOTIC! 


yaa...aku masih disudut itu,memerhati dan terus memerhati...




1 comment: